lunes, 27 de febrero de 2012

CineMadreña: programación días 28, 29 y 1

CICLO RETROSPECTIVA ASTURIANA

Martes 28 de febrero (21:00): ADIÓS AL VALLE DEL HIERRO (Marisol Soto y Manuel Arranz, 1994, 30’) + EL POLVORÍN ASTURIANO (Agencia Capa, 1997, 50’)
Dos reportajes televisivos (TVE2 y C+) que abordaban algunos aspectos del desmantelamiento industrial y de las resistencias que se producían, fundamentalmente en torno al conflicto de los despedidos de Duro Felguera y a la situación del astillero Naval Gijón, con testimonios de trabajadores implicados y de habitantes del valle del Nalón, de Xixón…

Miércoles 29 de febrero (21:00): EL ASTILLERO (DISCULPEN LAS MOLESTIAS) (Alejandro Zapico, 2007, 75’)
La historia de los trabajadores de un pequeño astillero que durante años se han visto obligados a salir a la calle para defender sus puestos de trabajo. Un capítulo más, tal vez de los últimos, de la lucha contra el desmantelamiento industrial. Y sobre todo, la historia de unos hombres que no se han quedado solos en su lucha por la supervivencia y la justicia.
CONTAREMOS CON LA PRESENCIA DE CÁNDIDO G. CARNERO (protagonista) y JULIO RODRÍGUEZ (guionista)

Jueves 1 de marzo (21:00): LLUVINA (Xuan Lluis Ruiz, 2002, 45’)
Intérpretes: Llucía Herrera…
Un retratu de les cuenques mineres. Fala sobre la identidá d’estes zones y sobre un mundu perdíu. Sigue el mesmu camín qu’esi mundu, entama y fina cuando lo fae ésti. Nun ye una visión necesariamente pesimista, ya que fala d’avanzar. Ye’l reflexu d’una etapa qu’acabó marcada por una ideoloxía y un compromiso perfuerte por parte los sos protagonistes; una llucha sindical y el trabayu por llograr con un determináu coleutivu el desarrollu d’unes idees de solidaridá pa llegar a consiguir un compromisu común. Esi mundu ye la mina, y tolo consiguío a nivel humanu desapaeció col final d’esi universu...

No hay comentarios:

Publicar un comentario